Tänään oli tytön huoltajuusasian käsittelyä. Aika rankka päivä. Taas sai kuula skeidaa suut ja korvat täyteen. Kaikkeen sitä ihminen pystyy. Luulen, että eksällä on tarkoituksenaan hakea yksinhuoltajuutta vain sillä perusteella, että pystyisi minut kumittamaan ennenkaikkea omasta elämästään paremmin pois samalla saisi tehtyä kiusaa saadessaan tytön itselleen ja vähän enemmän vielä rahaa. Rahahan tässä on taka-ajatuksena varmaankin. Koska hän elää kädestä suuhun periaatteella. Itse olen päättänyt jättää skeidan puhumisen, koska mulla on mun mielestäni ihan tarpeeksi myös faktaan perustuvia tosiasioita.. ja mä olen maailman huonoin ihminen valehtelemaan. Tämän miehen toimintaperiaatteet kuitenkaan tuskin näyttävät kovin valoisilta asioittemme käsittelijöiden silmissä. En jaksa ainakaan uskoa. Sellaista överiksi vetämistä oli havaittavissa. Lisäksi hän latasi pöytään minulle kuuluvaa postia jotka ovat menneet entiseen osoitteeseen eli eksäni kotiin. Hän oli avannut postit ja päättänyt pitää nämä lappuset todistusaineistona, minä sain lievän sätkyn, että hän on avannut minulle kuuluvaa postia ja päättänyt vielä ne muka pitääkin ja käyttää minua vastaan, totesin hänelle, että tuo on rikos! Uskomatonta! Asian käsittelijätkin olivat silmät pyöreänä ja kehottivat antamaan postit minulle.. nikotellen hän antoi ensin yhden ja tivatessani toista hetken hän antoi myös sen. En tiedä kuinka likaista tästä pelistä vielä tuleekaan, mutta odotan vähintään yhtä kaatopaikallista lokaa niskaani... hän kyllä ansaitsee diplomin osatessaa manipuloida ja käyttää energiaansa toisen mustamaalaamiseen. Hän taitaa tietää sen, että hän saa uuvutettua näin toimiessaan toista. Mutta minä en anna periksi..

Nyt mulla särkee jo päätäkin, kun olen yrittänyt mielessäni käydä tämän päiväisiä asioita. Kahvikaan ei auta.