Päätin, että en mene tenttiin tänään. Tuntuisi jotenkin turhalta mennä taas raapustamaan joku ala-arvoinen suoritus. Tai sellainen olo minulla on. Päätin siirtää uusinnan tammikuulle, ei minusta ole siihen nyt niin kuin ei paljon muuhunkaan.

Mistähän ihmeestä tämä flegmaattisuus johtuu. Tämä saamattomuus alkaa ottamaan jo päähän ja lujaa. Ei saa aikaiseksi mitään. Toivoisin sen johtuvan paljon puhutusta lääkkeiden aloituksesta ja sen mukanaan tuomasta takapakista olotilassa. Koska en ole missään vaiheessa ollut näin saamaton. Ahdistusta ja hirveää oloa on ollut, mutta olen sentään jotain saanut aikaiseksi, nyt jopa tähän koneelle itsensä saaminen tuntuu jo työvoitolta. Toivoisin niin, että nuo lääkkeet alkaisivat vaikuttamaan...

Nyt tarvitsisin teidän ihanien tänne eksyvien neuvoa. Olen popsinut lääkkeitä nyt 15 päivää ja alamäki olotilassa on ollut huomattava, kuuluuko tällainen alamäki asiaan? Jostain olin lukevinani, että ensimmäisen viikon aikana olotila voi huonota, mutta paranee sitten hiljalleen. Kuinka teillä muilla on ollut lääkkeiden aloituksen jälkeen? Oletteko käyneet vastaavien syiden vuoksi tarkistuttamassa lääkkeen annostuksen riittävyyttä... olen jo vakaasti miettinyt, että viikon vielä odottelen ja sitten voisin varata aikaa, koska eihän tällaisestakaan mitään tule.