Selailin suosikkiblogit lävitse ja huomasin Tessin ottavan uuden alun. Tuo sama minulla kävi mielessä kun pitkähkön tauon jälkeen palasin tänne kertomaan kuulumisia. Tämä blogi alkuperäisessä tarkoituksessaan ei enää palvele sitä miksi tämä on perustettu. Blogini sai alkunsa silloin kun minä elin tyhjiössä, ilman yhtäkään järkevää ajatusta, kaikki oli ympärilläni vain yhtä huutoa, riitaa ja sekavaa mössöä. Nyt olen päässyt siitä yli ja kaikki tuo aika tuntuu kovin kaukaiselta, ja tänne kirjoittamaan tuleminen muitsuttaa minua siitä ajasta aina. Minulle tulee paljon huonoja ja ahdistavia muistoja mieleen niistä kerroista kun tulin tänne kirjoittamaan ja yrittäen saada jotain tolkkua elämääni kirjoittamisen kautta, suoltamalla ulos epämääräisiä asioita sen hetkisestä elämästäni. Tämä blogi palveli tuota tarkoitusta paremmin kuin hyvin silloin, mutta nyt elämäni suunta on täysin toinen.

Uuden alun kunniaksi voisin harkita myös uuden blogin perustamista. Jätän tämän asian siis hautumaan.