Kolmas lääkepäivä takana. Kylmää ja väsyttää vietävästi. Nukuin tosi huonosti. Pääsin nukkumaan joskus puol kaksi kun silmiä painoi julmetusti, mutta en meinannut saada kuitenkaan unenpäästä millään kiinni??? Omituista. Aamulla taas heräilin varmaan viidestä eteenpäin ja olin ikäänkuin valveilla. Kirosin kokoajan mielessäni, että nuku nyt kun kerrankin saat. Ei auttanut...Aika ristiriitainen fiilis oli, kun keho on tosi väsyneen oloinen, mutta ei pysty lepäämään kunnolla. Minulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia nukkumisen kanssa. Olen aina nukahtanut heti kun olen pääni laittanut tyynyyt ja nukkunut läpi yön. Johtuisikohan näistä lääkkeistä?

Taidanpa vääntäytyä tuohon sohvan syliin katsomaan pokeria, kun ei muutakaan katsottavaa tule.. eipä tarvitse ainakaan aivoja rasittaa =P Ja huomenna toivottavasti pääsen jopa jumpalle asti, johan tässä on tullut reilu viikko vätysteltyä. Onneksi ystäväni repi minut mukaansa liikuntakeskukseen jäseneksi kanssaan, ystävän kanssa on tosi helppo mennä ja tulee lähdettyä. Liikunnalla on positiivista vaikutusta mieleen ja kehoon... ei se ainakaan oloa huononna, eriasia on tietenkin se, että saako itsensä liikunnan pariin raahattua. Riippuu tietenkin niin monesta asiasta, mutta minulle siitä on ollut hyötyä.