Tänään se taas iski, ikävä. Tyttö lähtee taas aamulla viikoksi pois. Koskahan siihen tottuu, tuskin ikinä. Viimeyönä en tahtonut saada millään unta kun kelailin vaan asioita päässäni. Lähinnä olin niin rankan vitutuksen täyttämä, että verenpaineet kohos kivasti miettimällä taas eksän ja sen uuden naisen kotkotuksia. Minkä helvetin takia niiden täytyy pienelle tytölle sopertaa kaikenmaailman asioita, mitä hän ei osaa vielä käsitellä tai käsittää. Lisäksi ihmettelen sitä, että joitakin tapoja, esim. hiustenpesu, pitäisi tämän uuden naisen mielestä tehdä juuri toisin kuin minä teen. Tyttö saunassa eilen sanoi, että J on sanonut, että hiukset täytyy lapsilla pestä näin. Minäpä siihen, että tyylejä on monia ja äiti pesee näin, koska tällä tavoin ei mene vettä silmiin eikä korviin. J saa pestä sitten siten kuin parhaakseen kokee. Tyttö käski pestä sitten siten kuin J on sanonut, no siitä seurasi sitten se, että silmät ja korvat olivat vedessä ja johan taas kelpasi äidin tyyli. Vaikka asia voi tuntua vähäpätöiseltä, niin voisi aikuiset ihmiset oikeesti miettiä. Miksi täysin ulkopuolinen ihminen puuttuu minun tapoihini hoitaa lapsiani. Ne ovat minun tapojani ja saisi luvan kunnioittaa niitä. Voi paska! Nyt mä oon taas niin vihainen. Tällä viikolla kun on kolmesti jo tullut kommenttia ja viestiä toiselta suunnalta miten mun lapseni tartteis ajatella tai tehdä asioita. Kyllä lapsellakin on aivot, saisi antaa itse käyttää niitä eikä syöttää kaikenmaailman soopaa pienen päähän. Kauhulla jo ajattelen seuraavaa kertaa, että mitä sieltä taas tulee. Kyllä tämä nainen on mielestäni ottanut liian jyräävän asenteen todella lyhyessä ajassa, mitä se on vuoden päästä! Saan varmaan pidätellä itseäni, etten pamahda joku kaunis päivä sinne oven taakse latelemaan elämän tosiasioita!!!!

Tänään on sellainen päivä, että en tahdo olla KEHENKÄÄN yhteydessä, jos voisin niin varmasti muuttaisin johonkin lapin perämettään osoitteeseen kannonkolo 3789.. hävittäisin kännykän ja kaikki. Kauaksi kaikesta tästä nykyisestä elämästä!!!!!

Taidan olla ihan paskana taas monestakin asiasta, joten laitan eetterin kiinni. Kattellaan.