Tässä sitä vaan valvotaan ja kahviakin tuli keitettyä, ei ihan viisasta, mutta mikä tässä elämässä sitten on? Oli ihan mukava käydä chattaamassa pitkästä aikaa. Mun muutaman päivän low olotila on varmaan osaltaan johtunut myös sosiaalisesta köyhyydestä. Olen ollut muutaman kerran ulkona, kuten postauksetkin sen todistavat, mutta ei viihteilemässä tule turistua kunnolla ystävien kanssa. Tänään sitten löytyi yksi tosi mukava jutustelu kumppani kun lopetettiin turiseminen huomasin, että oloni oli jotenkin ihan omituinen... PIRTEÄ ja HYVÄNTUULINEN.. MITÄ??? Tuntui ihan omituiselta... olen sosiaalinen ihminen ja kaipaan kontakteja toisiin ihmisiin ovatpa ne sitten tuttuja tai tuntemattomia, ihmiskohtalot ja eletyt elämät vaan kiinnostavat minua. On mukava välillä vaihtaa ajatuksia myös tuikituntemattomien kanssa. Ja se mitä olen aina ihmetellyt on se, että kuinka paljon kuitenkin ihan ventovieraatkin saavat ajatuksia itsessä heräämään.

Nyt yritän ottaa tästä hyvästä fiiliksestä kaiken irti, vaikka olo on toki hieman ristiriitainen... en salli nyt huonojen ajatusten nousta pintaan, sysään ne sivuun.