Saavuin juurikin peli- ja grillaus-iltaa viettämästä. Oli kyllä tosi ihanaa. <3 tällaiset illat ovat harvassa nykyisin ja mielestäni tällaisia iltoja tulisi vaalia ja pitää yllä. Mikä sen mukavampaa kuin pelailla seurapelejä hyvässä porukassa ja rupatella mukavia siinä pelailun lomassa. Näille ihanille suuri kiitos isosta vaivasta hoitaa mahtavat tarjoilut.. minä olin niin yllättänyt koko esillepanosta, että en tiennyt kuinka päin olisin. Minun on ihan pakko kutsua heidät vastavierailulle ei siksi, että olis pakko vaan siksi, että haluan näin tehdä. Jos olisin tiennyt, että grillailu tarkoittaa tässä tapauksessa grillaus-illallista, olisin toki varautunut hieman paremmin. Aivan ihana on ollut muuten tutustua heihin, kertakaikkisen ihana pariskunta.

Tämä ilta täytti tietyllä tapaa haaveeni siitä, että on kaksi pariskuntaa viettämässä vapaa-aikaa yhdessä. Olen tosiaan seurustellut elämästäni suunnilleen 14vuotta yhteensä, mutta minulla ja kumppanillani ei ole koskaan ollut ketään tuttua pariskuntaa joiden kanssa voisi viettää aikaa. Vielä on mukavasti kesää jäljellä ja jotain esim. minigolffia, puuhamaa reissua tms. olisi mukava järjestää... hih.. kuten huomata saattaa, olen tosi otettu tästä illasta.. Täytyypä katsoa mitä muut tuumaavat.

Tosiaan saavuin hetki sitten kotiin ja päätin tässä keitellä vielä kahvit.. mahdoin saada tänään auringonpistoksen kun tähän aikaan vielä kahvia litkin *katsoo kelloa*.. noh, kerrankos sitä.

-Palataan tutkalle-